FAQ - Domande frequenti
1 - Hogyan történik a fizetés?
1) 30% előlegként banki átutalással a megrendelés visszaigazolásaként;
2) a többit közvetlenül készpénzben a szállításkor, vagy banki átutalással/ hitelkártyával kézbesítés előtt
2 - Hol van a bemutatótermük?
Bemutatótermeink Zürichben, Bécsben és Belgrádban találhatók, de online is értékesítünk a www.nativobutorok.hu weboldalon, és az egész országban szállítunk.
Magyarországon megtekinthetőek valamely bútoraink Budapesten, a Reitter Ferenc 55-57 utcában. Ott van kiállítva néhány modellunk, de a 10% leárazás csak az online rendeléseknél érvényes.
3 - Hogyan rendelhetek?
A rendelés kétféle módon lehetséges:
1) a www.nativobutorok.hu weboldalunkon kiválasztja a kívánt terméket, hozzáadja a kosárhoz és kitölti a megrendelést minden szükséges információval;
2) az [email protected] e-mailben, elküldve a kívánt terméket a választott jellemzőkkel és a szállításhoz szükséges személyes adatokkal.
A rendelés megerősítéséhez 30% előleg fizetése is szükséges banki átutalással, míg a többit szállításkor, készpénzben fizeti.
4 - Kaphatok katalógust?
Weboldalunkon a következő linken www.nativobutorok.hu látható termékünk összes választéka. Minden modellnél kiválaszthatja a kívánt anyagot és színeket.
5 - Lehetséges részletfizetés?
A 30% előleget banki átutalással a megrendelés visszaigazolásaként kell befizetnie, a fennmaradt 70% közvetlenül szállításkor, vagy banki átutalással/hitelkártyával kézbesítés előtt kell kifizetnie. Lehetséges részletfizetés is, de ebben az esetben a terméket csak az utolsó előtti rész kifizetése után szállítjuk, míg az utolsó rész közvetlenül a szállításkor fizethető.
Akármelyik módot választja, a 30% előleget be kell fizetnie a rendelés során.
6 - Mennyibe kerül a szállítás? Szállítási költség?
Egész Magyarország területén a szállítás ingyenes.
7 - Van-e a kanapén alvás funkció?
Az alvás funkció opcionális és az ára 80 000,00 Ft. Az alvás funkció a két egymás melletti ülésre megy.
8 - Az ár tartalmazza a dohányzóasztalt?
A dohányzóasztal külön megrendelhető a kanapétól.
9 - Várakozási idő?
Mivel igény szerint gyártunk termékeket, nincsenek szállításra kész termékeink, és a szállítási idő 8-12 hét.
10 - Összeszerelés?
Mi nem végezzük az összeszerelést, de az összeszerelés nagyon egyszerű, mivel a modulok reteszelő rendszerrel rendelkeznek, és egyik ügyfelünknek sem volt ezzel problémája. Csatolva küldjük Önnek a rendszer fényképeit.
11 - Hogyan tudom kiválasztani az anyagot és a színt?
A kívánt anyagot ki tudja választani az anyagok legördülő menüben. Itt látható az összes anyagunk.
Miután kiválasztotta a kívánt anyagot, a színeket meg tudja tekinteni kicsit lennébb az oldalon, a „SZÍNEK”-re kattintva.
Itt azokból a színekből választhat amleyek a kiválasztott anyag neve alatt vannak.
Miután kivélasztotta a színeket, be kell írnia őket a színek üres mezőjébe. Először a főszínt írja be, amely a kanapé nagyobb része, utána pedig a mellékszínt, amely a kanapé kisebb részei lesznek.
12 - Garanció?
A NATIVO a szállítás dátumától számított 24 hónapos garanciát vállal az anyag- és gyártási hibákra.
A garancia nem terjed ki azokra a hibákra, amelyek a termék megjelenését vagy fontos funkcióját nem befolyásolják.
A garancia nem terjed ki az idegen tárgyak használatából eredő károkra, ha a terméket átalakították vagy más módon módosították, kopás, használat vagy elöregedés nyomai. A NATIVO dönti el, hogyan oldja meg a panaszt.
A szállítási időszak újra elkezdődik, és a NATIVO-nak legalább 14 hete van egy új termék előállítására.
Nem vállalunk garanciát a kanapék, ágyak elektronikai berendezésére és különösen a LED-lámpákra vagy más izzókra.
A vásárló köteles a terméket átvételkor ellenőrizni, és a következő 5 napon belül reklamációt benyújtani. A vásárló köteles a termék meghibásodása esetén egyértelmű fényképeket készíteni és azokat a hiba részletes leírásával e-mailben elküldeni. A hiba igazolását a termék átvételétől számított 10 napon belül kell elküldeni.
13 - Lehetséges-e elállni a szerződéstől?
Lehetőség van a rendelés törlésére. A megrendelés törlése után Önnek nem lesz semmilyen kötelezettsége a NATIVO felé, de cégünk a befizetett előleget megtartja.
14 - Lehetséges az anyagok kombinálása?
Igen, kétféle kárpitanyagból is lehet bútort rendelni. Ha a választása eltér az általunk kínált lehetőségektől, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon, és elküldjük Önnek árajánlatunkat.
15 - Egyedi bútorokat készítenek?
Három ülésméretet kínálunk: mini (60 cm), standard (75 cm) és maxi (90 cm). Az ülőhelyek mérete nem hatnak az árra.
Lehetőség van még számtalan ülés hozzáadására vagy eltávolítására, a karfa eltávolítására, stb.
Legjobb, ha felveszi velünk a kapcsolatot, megadja a méreteket a kívánt kanapéhoz, és mi segítünk a lehető legközelebbi méretben megrendelnie a kívánt kanapét.
16 - Van olyan bútoruk, amely azonnal elérhető?
Igen, minden azonnal rendelkezésre álló bútor megtalálható honlapunkon a "RAKTÁRON" menüpont alatt, vagy kattintson erre a linkre: www.nativobutorok.hu/19-a-raktaron