WINTER SALE -15% leárazás

Kód: SZUPER15; SZUPER20
Keres 0 Kosár: Termék(ek) - 0,00 Ft

FAQ - Domande frequenti

1 - Hogyan történik a fizetés?

1) 30% előlegként banki átutalással a megrendelés visszaigazolásaként;
2) a többit közvetlenül készpénzben a szállításkor, vagy banki átutalással/ hitelkártyával kézbesítés előtt

2 - Hol van a bemutatótermük?

Bemutatótermeink Zürichben, Bécsben és Belgrádban találhatók, de online is értékesítünk a www.nativobutorok.hu weboldalon, és az egész országban szállítunk.

Magyarországon megtekinthetőek valamely bútoraink Budapesten, a Reitter Ferenc 55-57 utcában. Ott van kiállítva néhány modellunk, de a 10% leárazás csak az online rendeléseknél érvényes.

3 - Hogyan rendelhetek?

A rendelés kétféle módon lehetséges:

1) a www.nativobutorok.hu weboldalunkon kiválasztja a kívánt terméket, hozzáadja a kosárhoz és kitölti a megrendelést minden szükséges információval;
2) az [email protected] e-mailben, elküldve a kívánt terméket a választott jellemzőkkel és a szállításhoz szükséges személyes adatokkal.

A rendelés megerősítéséhez 30% előleg fizetése is szükséges banki átutalással, míg a többit szállításkor, készpénzben fizeti.

4 - Kaphatok katalógust?

Weboldalunkon a következő linken www.nativobutorok.hu látható termékünk összes választéka. Minden modellnél kiválaszthatja a kívánt anyagot és színeket.

5 - Lehetséges részletfizetés?

A 30% előleget banki átutalással a megrendelés visszaigazolásaként kell befizetnie, a fennmaradt 70% közvetlenül szállításkor, vagy banki átutalással/hitelkártyával kézbesítés előtt kell kifizetnie. Lehetséges részletfizetés is, de ebben az esetben a terméket csak az utolsó előtti rész kifizetése után szállítjuk, míg az utolsó rész közvetlenül a szállításkor fizethető.

Akármelyik módot választja, a 30% előleget be kell fizetnie a rendelés során.

6 - Mennyibe kerül a szállítás? Szállítási költség?

Egész Magyarország területén a szállítás ingyenes.

7 - Van-e a kanapén alvás funkció?

Az alvás funkció opcionális és az ára 80 000,00 Ft. Az alvás funkció a két egymás melletti ülésre megy.

8 - Az ár tartalmazza a dohányzóasztalt?

A dohányzóasztal külön megrendelhető a kanapétól.

9 - Várakozási idő?

Mivel igény szerint gyártunk termékeket, nincsenek szállításra kész termékeink, és a szállítási idő 8-12 hét.

10 - Összeszerelés?

Mi nem végezzük az összeszerelést, de az összeszerelés nagyon egyszerű, mivel a modulok reteszelő rendszerrel rendelkeznek, és egyik ügyfelünknek sem volt ezzel problémája. Csatolva küldjük Önnek a rendszer fényképeit.

11 - Hogyan tudom kiválasztani az anyagot és a színt?

A kívánt anyagot ki tudja választani az anyagok legördülő menüben. Itt látható az összes anyagunk.
Miután kiválasztotta a kívánt anyagot, a színeket meg tudja tekinteni kicsit lennébb az oldalon, a „SZÍNEK”-re kattintva.
Itt azokból a színekből választhat amleyek a kiválasztott anyag neve alatt vannak.
Miután kivélasztotta a színeket, be kell írnia őket a színek üres mezőjébe. Először a főszínt írja be, amely a kanapé nagyobb része, utána pedig a mellékszínt, amely a kanapé kisebb részei lesznek.

12 - Garanció?

A NATIVO a szállítás dátumától számított 24 hónapos garanciát vállal az anyag- és gyártási hibákra.

A garancia nem terjed ki azokra a hibákra, amelyek a termék megjelenését vagy fontos funkcióját nem befolyásolják.

A garancia nem terjed ki az idegen tárgyak használatából eredő károkra, ha a terméket átalakították vagy más módon módosították, kopás, használat vagy elöregedés nyomai. A NATIVO dönti el, hogyan oldja meg a panaszt.

A szállítási időszak újra elkezdődik, és a NATIVO-nak legalább 14 hete van egy új termék előállítására.

Nem vállalunk garanciát a kanapék, ágyak elektronikai berendezésére és különösen a LED-lámpákra vagy más izzókra.

A vásárló köteles a terméket átvételkor ellenőrizni, és a következő 5 napon belül reklamációt benyújtani. A vásárló köteles a termék meghibásodása esetén egyértelmű fényképeket készíteni és azokat a hiba részletes leírásával e-mailben elküldeni. A hiba igazolását a termék átvételétől számított 10 napon belül kell elküldeni.

13 - Lehetséges-e elállni a szerződéstől?

Lehetőség van a rendelés törlésére. A megrendelés törlése után Önnek nem lesz semmilyen kötelezettsége a NATIVO felé, de cégünk a befizetett előleget megtartja.

14 - Lehetséges az anyagok kombinálása?

Igen, kétféle kárpitanyagból is lehet bútort rendelni. Ha a választása eltér az általunk kínált lehetőségektől, lépjen  kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon, és elküldjük Önnek árajánlatunkat.

15 - Egyedi bútorokat készítenek?

Három ülésméretet kínálunk: mini (60 cm), standard (75 cm) és maxi (90 cm). Az ülőhelyek mérete nem hatnak az árra.

Lehetőség van még számtalan ülés hozzáadására vagy eltávolítására, a karfa eltávolítására, stb.

Legjobb, ha felveszi velünk a kapcsolatot, megadja a méreteket a kívánt kanapéhoz, és mi segítünk a lehető legközelebbi méretben megrendelnie a kívánt kanapét.

16 - Van olyan bútoruk, amely azonnal elérhető?

Igen, minden azonnal rendelkezésre álló bútor megtalálható honlapunkon a "RAKTÁRON" menüpont alatt, vagy kattintson erre a linkre: www.nativobutorok.hu/19-a-raktaron 

Az oldal látogatásával elfogadod a sütik használatáról szóló szabályokat.

Or sign in with:

Kívánságlistám Hívjon minket
Kérjük jelentkezzen be

Or sign in with:

Kérjük jelentkezzen be

Or sign in with:

Kosara

Nincs több áru a kosarában