Prioritásunk az elégedett ügyfelek!

Az elégedett ügyfél a mi sikerünk

A NATIVO ™ márka dizájn bútorai az alábbi országokban találhatóak: Magyarország, Svájc, Ausztria, Franciaország, Olaszország, Hollandia, Belgium, Szlovákia, Csehország. Ezen kívül a NATIVO ™ rendelkezik saját bemutatótermeivel Magyarországon, Ausztriában, Szerbiában és Svájcban, ahol a vásárlók helyszínen tesztelhetik és megvehetik a bútorokat. Szlovákiában, Csehországban, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban a NATIVO ™ márkanév online áruházakkal rendelkezik, de fióktelepeket is várnak ezekben az országokban. A nemzetközi piac folyamatos terjeszkedésének köszönhetően a NATIVO ™ márka az utóbbi években jelentősen megnőtt, és számos vásárlót vonzott, mivel a NATIVO ™ vállalati politikája az ügyfelek középpontjában áll. A NATIVO ™ márkába vetett bizalom, termékeink és szolgáltatásaink nagy megelégedése, a vásárlók ajánlása és hűsége képezik a NATIVO ™ márka sikerének alapját.

Engedje meg, hogy megérdemeljük a bizalmát

Minden nap újra meg kell érdemelni az ügyfelek bizalmát. A NATIVO ™ ügyfelek pozitív értékelése fontos számunkra, és minden alkalmazottat motivál arra, hogy a lehető legjobbat adjanak. Elsődleges fontosságú az is, hogy megismerjük ügyfeleink kívánságait, adaptáljuk a szolgáltatásokat az ügyfelek igényeihez, és ilyen módon folyamatosan javítsuk a termékek és szolgáltatások minőségét.

Ügyfelek megjegyzései

Számunkra a NATIVO ™ -nál nagyon fontos az ügyfelek visszajelzése. A telefonos felméréseknek köszönhetően ellenőrizhetjük termékeink és szolgáltatásaink minőségét, és lehetőséget adhatunk a vásárlóknak arra, hogy minket értékeljenek. A telefonos felmérések lehetővé teszik ügyfeleink számára véleményük kifejezését és szolgáltatásunk pontos értékelését. A NATIVO ™ Magyarország minden héten kiválasztja az ügyfeleket, melyeket felhívnak és véleményt kérnek a termékről és a szolgáltatásról. Még ha mindent meg is teszünk az ügyfelek elégedettsége érdekében, és minden problémára megoldást találunk, a panaszok nem kerülhetőek el teljesen. De a NATIVO ™ számára minden panasz fejlesztési javaslatot jelent, amelyet a lehető legrövidebb időn belül feldolgozunk és megoldunk. Tehát büszkék vagyunk arra, hogy a NATIVO ™ márka, amelyet 8 éve képviselünk, több mint 70 000 elégedett ügyféllel rendelkezik. Célunk, hogy minden nap növeljük ügyfeleink elégedettségét.

Reklamálás

A NATIVO ™ Magyarország támogatja az ügyfelekkel folytatott kommunikáció átláthatóságát, ezért minden évben statisztikákat rakunk össze az elégedett ügyfelekről és a benyújtott panaszokról. A NATIVO ™ cég panaszstatisztikája azt mutatja, hogy 2020-ban az ügyfelek csak 7% -a nyújtott be panaszt, tehát a NATIVO ™ márka termékei nagyon jók voltak az iparág átlagához képest. Az alábbi ábra a NATIVO ™ márkájú bútorok és kiegészítők 2020-as statisztikáit mutatja be világszerte! Ez magában foglalja az összes országot, ahol a NATIVO ™ közvetlenül vagy közvetetten jelen van.

Ügyfélszolgálat

A NATIVO™ Magyarország nagy erőfeszítéseket tesz az ügyfelek elégedettsége érdekében. Ügyfélszolgálatunk gyors és profi. Az ügyfelek szeretik a gyors válaszokat. A NATIVO ™ Magyarország telefonos vásárlást is biztosít. Ellenőrizzük, hogy ügyfeleink elégedettek-e a kapott bútorokkal és a kiszállítási módszerrel.

Mindig rendelkezésre állunk ügyfeleinknek!

Mindig rendelkezésre állunk ügyfeleink számára. Bármilyen termékkel vagy szállítással kapcsolatos kérdés, tanácsadás, panasz - ügyfélszolgálatunk az Ön megbízható partnere.

További információkért:

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 10:00h – 18:00h

Szombat - Vasárnap: 10:00h - 17:00h

Tel: +3620 351 4878

E-mail: nativohu@gmail.com

Web: www.nativobutorok.hu

Az oldal látogatásával elfogadod a sütik használatáról szóló szabályokat.

Or sign in with:

Kívánságlistám Hívjon minket
Kérjük jelentkezzen be

Or sign in with:

Kérjük jelentkezzen be

Or sign in with:

Kosara

Nincs több áru a kosarában